тазарту әсері асқазан және ішек.

Асқорыту - азық-түлік ас қорыту бездерінің және бактериялардың ферменттер арқылы ас қорыту жолдарындағы арқылы өтеді, онда күрделі процесс қан мен лимфаның сіңеді болады оның құрылтай компоненттерін бөлінеді. Асқорыту тамақ сіңіру қабілетті аз мономерлер бөлінеді, ол арқылы өтетін, конвейерге ретінде қарастыруға болады. ас қорыту жолдарындағы әрбір бөлім өз функциясын атқарады. Дұрыс диета емес, жоғары сапалы су және азық-түлік, екі, оның сапалық құрамы, және функционалдық үшін, және ақыр соңында органикалық өзгерістерге токсиндер, стресс және мазасыздану қорғасын қоса алғанда. бұл сирек толығымен зақымдалған, сондықтан Табиғат біздің денені ұйымдастырды - кем дегенде алдымен кейбір немесе жергілікті учаскесінде бұзушылықтарды байқалады.



#Филайф - мощное #средство на основе серебра для вашего организма Цена препарата po super akcii Цена: 1 Руб. Филайф - #Естественное #очищение #организма на клеточном уровне! #Зашлакованность организма приводит к ужасным последствиям!

https://goo.gl/gqflPR

Болашақта, патогенді ауданы жаңа ошақтары қалыптастыру немесе ескі кеңейтуге, ұлғайтылуы мүмкін. зақымдану сайтында қозғалысы және функционалдық бұзылуы орын өзгереді. Перистальтикасын арттыру және осы жағдайларда екі болады, болюстік ішек арқылы тезірек қозғалады, сондай-ақ азайтуға болады. оның әсеріне ұшыраған бөлігінде ұстауға ұзағырақ уақыт суда жұтып болады және одан әрі запор, нәжістік тастарды құрылуы мүмкін арналған қозғалысы тамақ мүмкін азайту арқылы. Жиі бұл слабительные береді, таза ішекті жұмсауға мониторинг, ұсынылған клизмаларын болып табылады. Өкінішке орай, бұл мәселенің шешімі емес. Тағы да, бұл себебін емес, салдары емдеу қажет. Бұл шарттар органның терең тазалау қанағаттандырылды.
Мен жиі ас қорыту жүйесінің әр түрлі аурулары бар науқастарды емделген. Әдетте, біз терең корпусын тазалау оларды барлық ұстап тұрыңыз. гастрит, дуоденит, колит, асқазан және ішек ойық осы науқастардың арасында ... кейбір сөз береді.

Мен 1982 жылы асқазан жарасына бар. Екі рет Мен ауыр өршу ауруханада болды. 1991 жылдан бастап, асқынуы емдеу барлық түрлерін тырысты ... жиі қайталау бастады, үнемі шөптер ішті, барлық ал диеталар болды. 1996 жылғы наурызда, дене келесі асқынуы кезінде терең тазалауды өтуге бастады. Үш күннен соң Мен босатылды, Мен үш апта, жалпы болуы үшін жақсы орын жақсарды ауырсыну туралы ұмытып. сол уақытта дәрігерлердің кеңес туралы Мен акупунктура өңдейді. Енді мен жақсы сезінемін, мен бәрін жейді. Тұрақты тазалау өту.
Smelov В.А. Новгород.

Дерлік он екі жыл Мен аурумын жарасы ұлтабар шам болды. іштің көп, әсіресе түнде, болды. Кейде тіпті лестью қабырғаға келеді. Мен сізге жазамын кеңес өтті. Мен дене терең тазалауды алды. ауыруы аптасына кетті. Сен мені диагноз жасауға және инені ұсынамыз жасады. Енді мен жақсы сезінемін. Жүйелі түрде тазалау және иглоукалыванием өтеді. жақсы емдеу үшін рахмет.
Токарев EV
Мен асқазан жарасына ауру болды. 1996 жылы, оба айтарлықтай нашарлап отыр, ауыру нәжіс қара айналды, өте күшті болды. Мен дәрі-дәрмек, шөптер, almagel іше бастады. Kal қара болуы тоқтатты, бірақ іштің қалды. Мен операция жасауға ұсынылды. Мен Санкт-Петербург әскери медицина академиясының консультациялар үшін барды. операцияны кейінге қалдыруға емес кеңес, сондай-ақ бар. Осыдан кейін, мен дәрігерге Glikman Е.А. айналды Ол терең денені тазалау өтті, содан кейін манипуляциялар және акупунктура. іс жүзінде сауығып жарасы мені мазалайды. Сонымен қатар, бұдан былай оның аяғынан бас ауыруы және ауырсынуды алаңдатпай ... тазалау және емдеу туралы, Мен өте жоғары деп ойлаймын ...

Тихомиров NO Новгород

... Мен бала созылмалы колит, өйткені сүюшілердің. Мен әрқашан кейде кафедрасы бес күнде бір рет болды, және үлкен жұмыс істеуге барды, запор азаптаған. дәрет геморрой жылғы шырыш және қан болды. бұл нашар көңіл болды, өйткені бұл, ол 1991 жылы Семенова тазалау үшін ұсынымдар болды кітапты оқып, ... кез келген қайда бару қорықтым. Бір әйел, сондай-ақ ол тазалау және әуен мені жасайды деді. ішекті тазалау су 3-5 литр тұрақты клизмаларын болды. бауыр, буындар, т.б. органдары ретінде тазартылған. Алғашында мен жақсы сезініп, мен үнемі Семенов ұсынуымен тазалау қайталанады. Бірақ кейін ол көмектесу үшін тоқтатты, және мен ірі Мен тек қана клизмаларын кейін барып еді. 1997 жылдың мамыр айында, мен дене терең тазалау келді. Кафедра дереу қалпына емес. Ол, гомеопатиялық таблетка және тамшылардың тәртібі туралы алды, оның алымдар шөптер көрдім. Эдуард Александрович шамамен жарты жыл мені азап шегеді, бірақ табысы тамаша болып табылады. Қазіргі уақытта кафедра тұрып, Мен бір рет, екі күнде өте сирек күніне бір рет барып, мен. Мен геморрой өтті. Ол жай ғана өмір сүруге келеді, өзін жақсы сезінуде ..
Printseva VK

Мен сарғаюдың ауырып еді кейін ... Менің ішім бастады. Осыдан кейін, мен ұзақ уақыт емделіп, мен диеталар отырған шөп және дәрі көрдім. Мен дене терең тазалау алып, аптасына кейінірек кресло құруға кірісті ... Бұл туралы төрт жыл бойы жалғасты, мен профессор Glikman Е.А. өту үшін кеңес жұмыстамын. Барлық толығымен үш ай өткен соң қалпына келтірілді. Енді менің жағдайы жақсы және ағзадағы кезектен тыс жеңілдігі бар екенін, кем маңызды нәрсе емес ...

Скобелев Н.К. Боровичи.

, Мен 76 жастамын және соңғы 20 Мен, мен жүрек, бауыр, асқазан аурулары, жиі ауырады өткіздік ... зақым емес нәрсе үшін, бір күн болған емес, оның кіндік ауырсыну болған, жүрек айнуы жиі болды бірақ, әсіресе, мен қатудан және геморрой қиналады болды. Мен клизма, бірнеше рет түрлі слабительные көп көрдім, бірақ ол маған істеу қиын болды ... шап күшті қотыр болды, Мен терапевт барып Eduardu Aleksandrovichu мені бағытталған ... қанға теріні тазалау болды ... ол тазаланады ұсынды. Мен келістім, бірақ ол маған көмектесе емес деп ойлаймын, ... Сондықтан мен таза баруға сегіз ай. Менің ойымша, бұл бауыр мен асқазан жақсы болды, өте тез басын ауыра тоқтатты және іс жүзінде шу өтті. Геморрой өтті қышуы уайымдап емес. дерлік қалпына келтірілген нәжіс, бірақ дәрі жоқ өтіңіз. Бірақ 20 дейін минут және жарты күн әжетханада отырып. Дәрігер ... Мен енді мен саған және шіркеу шам үшін сайын Менің дұға күн сайын, рахмет ...

Comments

Popular Posts